Het wachten was het meer dan waard, wat een prachtige kast, ik ben er nog steeds beduusd van!!
Cees Pronk
Een prettige samenwerking, goede adviezen en degelijke kwaliteit zijn de normen waarmee De Jager Interieur werkt.
Familie Wijnhoven
In één woord: top!
Joukje Broier
Mede dankzij Rob en Steffi is mijn opgeknapte appartementje omgetoverd tot een leuk, mooi en samenhangend geheel. Er werd goed gekeken naar mijn wensen en mijn smaak, de uitvoering ervan is ook helemaal tiptop verlopen!
Joke en Niek Oudendijk
Het was een groot plezier om samen met Rob de Jager het avontuur van onze walk-in aan te gaan. Wij wonen in een huis uit 1926, en de combinatie van de uitdaging tussen verleden en heden was niet eenvoudig. Van het uiteindelijke resultaat genieten wij nog elke dag!
Nienke
Er werd prettig en deskundig met ons meegedacht. De kwaliteit is uitstekend en het resultaat is prachtig geworden!